10 April 2012

Mingggu Pertama Bergelar Warga Kampus

Dalam De'Tar.Prasarana yang cukup moden & canggih
Mengelilingi Tasik Unimas di waktu pagi untuk menuju ke DeTar
Hari Pertama di Unimas.Suasana semasa pendaftaran Kolej Cempaka





Masih belum terlambat untuk aku kongsikan pengalamanku bergelar sebagai seorang pelajar di universiti.Detik menghitung hari akhirnya telah sampai ke kemuncak.Setelah sekian lama berada di zaman persekolahan akhirnya pada bulan September tahun 2011 aku berjaya melanjutkan pelajaran ke Ipta.Berbaloi pengorbananku menjadi pelajar tingkatan 6 di Smk Arau.Terima kasih kepada para guru yang telah mendidik aku selama ini sehingga aku berjaya melanjutkan pelajaran ke menara gading.Alhamdullillah kerana aku diberi peluang untuk sampai ke tahap ini.Minggu pertama di Unimas telah mengajar aku untuk mengenali mengenai dunia realiti yang berlaku di zaman universiti.Semua ini mengajar aku untuk mengenal dunia sebenar yang perlu ditempuhi sebelum menjadi insan yang berjaya.

No comments:

Post a Comment