10 April 2012

~Kenangan Indah Menjadi Pelajar Vokasional di SMTA~

2007-2008..Perjalanan aku di sana tidak aku lupakan.Kenangan yang indah bergelar sebagai warga pelajar di Sekolah Menengah Teknik Arau.Aku berbangga menjadi warga kelas Kursus Elektrik aliran Vokasional.Terima kasih kepada Cikgu Azlan & Cikgu Azalee kerana mendidik saya selama ini.Walaupun perlbagai cemuhan yang dilemparkan masyarakat kepada para pelajar yang mengikuti aliran vokasional,tetapi bagi aku sama saja.Di mana kita belajar pun yang penting usaha.Insyaallah kalau kita ikhlas dalam menuntut ilmu pasti ada ganjaran yang akan menanti.Selamat berjaya kepada adik-adik yang belajar di Sekolah Menengah Vokasional.Jangan malu menjadi warga Vokasional kerana bidang teknikal pada zaman sekarang cukup bernilai.Genggamlah cita-cita anda semua.Chaiyok Sekolah Menengah Vokasional Arau!

No comments:

Post a Comment